  • Data: 2005-09-06 20:47:11
    Temat: Jaką formę opodatkowania wybrac?
    Od: "ELT" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Poniewaz chcę zalożyć DG - uslugi edukacyjne [popularne korepetycje]
    korzystając z obnizenia ZUS chcialem zapytać jakie formę opodatkowania
    wybrac? Jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie a w poniedzialek jestem
    umówiony w US i chciałbym pójść w miarę przygotowany. Z US dowiedziałem sie,
    ze nie ma juz ryczałtu [?] wiec pozostaje mi kwestia karty podatkowej lub
    normalnego opodatkowywania. Jakie plusy i minusy kazdej z tych form? Czy
    mogę sobie w nich odliczac np koszt zakupu podręcznikow etc? I o podatku
    jakiego rzędu mowa gdyby zalozyc, ze zarobie ok 1800zl/mc? Jakies inne
    rozwiazania?

    Dziekuję za pomoc

    ELt