    From: "Kasia" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jaką formą opodatkowania wybrać
    Date: Sat, 20 May 2006 11:41:47 +0200

    Witam !
    Zamierzam otworzyć zakład fotograficzny. Niewielkie studio portretowe, kupić
    maszynę do fotek (także wysyłka przez internet) i sprzedaż artykułów
    (albumy, ramki i takie tam) ewentualnie kserokopiarka. I teraz pytanko jaka
    forma opodatkowania waszym zdaniem jest dla mnie najkorzystniejsza. Sprzęt
    dopiero kupię, więc wielkie wydatki które chciałabym wrzucić w koszty.
    Zamierzam na początek sama prowadzić księgowość (ewentualnie coś pomogą
    znajomi). Wydaje mi się że być Vatowcem warto bo trochę sprzętu kupię (zwrot
    Vat). Co radzicie.
    Pozdrawiam Kasia