  • 1. Data: 2006-01-31 08:56:01
    Temat: Jak zapłacić mniej?
    Od: "kioto" <d...@o...pl>

    Jestem w II progu podatkowym. Dostałem z firmy niezbywalne opcje na akcje, gdy
    dostanę za nie akcje i sprzedam zapłacę spory podatek. W jaki sposób mogę
    zapłacić mniej, jeśli do dyspozycji mam 2 siostry pracujące, czy 2 darowizny
    do kwoty 9700 w postaci akcji to dobry pomysł? Macie jakieś inne rozwiązania?

    Z góry dzięki za wszelkie pomocne uwagi

    pzdr
    kioto

  • 2. Data: 2006-01-31 23:58:26
    Temat: Re: Jak zapłacić mniej?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Jan 2006, kioto wrote:

> [...]
    > zapłacić mniej, jeśli do dyspozycji mam 2 siostry pracujące, czy 2 darowizny
    > do kwoty 9700 w postaci akcji to dobry pomysł?

    A co siostry mają zmienić w zakresie TWOJEGO podatku?
    Zapłacą (co najwyżej) dodatkowo własny.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-03-21 20:10:12
    Od: "kioto" <d...@o...pl>

    >  A co siostry mają zmienić w zakresie TWOJEGO podatku?
    >  Zapłacą (co najwyżej) dodatkowo własny.

    no własnie niekoniecznie, bo przeciez darowizna na osoby spokrewnione jest
    zwolniona (np. na siostry właśnie do ok. 9700 zł)

    ale jak to ugryźć, żeby było dobrze

    pzdr
    kioto