  • Data: 2003-09-01 17:02:02
    Temat: Jak zaksiegowac fakture z czerwca?
    Od: <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam pytanie:
    Jak mam zaksiegować fakture z czerwca.

    Znalazlem fakture kosztową na znaczącą dla mnie kwotę i nie wiem czy moge ja
    tak po prosty zaksięgować.

    Co pytanie to inna odpowiedz od moich znajomych
    (np:
    - Zaksiegowac tak po prostu z datą wpłynięcia bieżącą
    - Poprosić o duplikat ale wtedy nie odpisze VAT-u tylko całość w koszt razem
    z VATem)

    Rzucam więc pytanie na grupe, moze jakis ksiegowy mi pomoże.

    Pozdrawiam,

    Marcin