  • Data: 2004-03-04 20:23:33
    Temat: Jak zaksięgować F.zagraniczną w dziwnej walucie
    Od: "nr101" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pozdrówienia dla wiedzy :)
    Mam mały problem, sam grzebie sobie księgi i wystąpiło mi coś takiego :
    Pracownik wrócił z delegacji zagranicznej (długiej 4 miechy) przywiózł mi
    faktury za cały ten okres za hotele w związku z tym mam pytania :
    1. Czy zaksięgować z datą dostarczenia do firmy - to raczej tak
    2. Jak przeliczać na PLN'y, każdą fakturę z aktualnym kursem na dzień
    wystawienia czy dostarczenia do firmy ?

    Z góry dzięki

    nr101
    +