  • 1. Data: 2006-03-11 13:48:21
    Temat: Jak zaksiegowac
    Od: "Aro" <a...@n...net>

    Zaginela faktura za usluge. Poczta cos zamieszala.
    Faktura byla wystawiona z data 28 lutego.
    Otrzymalem teraz duplikat z dopiskiem "Duplikat z dnia 7.03.2006"
    I teraz nie wiem czy mam ja wpisac w KUP za miesiac luty czy
    ze wzgledu na ten dopisek juz na miesiac marzec.
    Aro

  • 2. Data: 2006-03-12 12:00:10
    Temat: Re: Jak zaksiegowac
    Od: "RySZARd" <r...@w...antyspam.wytnij.pl>

    Użytkownik "Aro" <a...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > I teraz nie wiem czy mam ja wpisac w KUP za miesiac luty czy
    > ze wzgledu na ten dopisek juz na miesiac marzec.
    Sata wystewienia duplikatu - czyli marzec

    pozdrawiam
    RySZARd

  • 3. Data: 2006-03-12 17:56:07
    Od: "Aro" <a...@n...net>

    > Data wystewienia duplikatu - czyli marzec
    >
    > pozdrawiam
    > RySZARd

    No to mnie ladnie Poczta Polska zalatwila.
    Aro

  • 4. Data: 2006-03-12 17:58:52
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@n...net> napisal(a):

    > No to mnie ladnie Poczta Polska zalatwila.

    Ale jesli masz oryginał z datą 28. lutego, to się nie przejmuj.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 5. Data: 2006-03-12 19:04:57
    Od: "Aro" <a...@n...net>

    > Ale jesli masz oryginał z datą 28. lutego, to się nie przejmuj.

    No wlasnie, ten oryginal byl wyslany poczta i nie doszedl.
    Aro

  • 6. Data: 2006-03-12 19:23:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@n...net> napisal(a):

    > No wlasnie, ten oryginal byl wyslany poczta i nie doszedl.

    No to na jakiej podstawie zaksięgowałeś cokolwiek w lutym? Nie ma
    faktury == nie ma księgowania. Wyjątek chyba jest dla materiałów i
    towarów handlowych, które trzeba zaksięgować natychmiast po otrzymaniu
    (chyba, tka mi się coś kołacze)

  • 7. Data: 2006-03-12 23:24:32
    Od: "Aro" <a...@n...net>

> [...]
    > faktury == nie ma księgowania. Wyjątek chyba jest dla materiałów i
    > towarów handlowych, które trzeba zaksięgować natychmiast po otrzymaniu

    No to wyglada na to ze odpowiadasz na pytanie nawet go nie czytajac.
    Napisalem ze nie zaksiegowalem bo nie wiem czy ma to byc zaksiegowane
    w lutym czy w marcu.
    Aro

  • 8. Data: 2006-03-13 08:41:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 11 Mar 2006, Aro wrote:

> [...]
    > I teraz nie wiem czy mam ja wpisac w KUP za miesiac luty czy
    > ze wzgledu na ten dopisek juz na miesiac marzec.

    Masz na myśli na pewno koszty (a nie VAT) i jak księgujesz koszty ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 9. Data: 2006-03-13 08:43:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 12 Mar 2006, Samotnik wrote:

    > No to na jakiej podstawie zaksięgowałeś cokolwiek w lutym? Nie ma
    > faktury == nie ma księgowania.

    Owszem.
    Ale z tego jeszcze nic nie wynika.
    Przecież to nie musi przeszkadzać - zależy JAK księguje!!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)