  • Data: 2012-11-08 15:52:21
    Temat: Jak "wyjść" z VATu
    Od: "Roman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki problem - mianowicie w marcu br narzeczona rozpoczęła DG na
    zasadach ogólnych i przystąpiła do VATu. Niestety prowadzony biznes nie
    wypalił i teraz rozpoczęła zupełnie inny rodzaj biznesu - który najwygodniej
    jest prowadzić na karcie podatkowej bez żadnego VATu. Czy jest jakiś sposób
    poza jedynym który na razie wymyśliłem (czyli zamknięcie tej DG i otworzenie
    nowej) aby od nowego roku wyjść z tego VATu? Może cos w tej ustawie na 2013r
    się w tym temacie zmieniło na lepsze? Dodam, że zamknięcie DG będzie dużą
    stratą dla niej gdyż straci całą historię prowadzenia DG - myśli o kredycie
    w przyszłym roku. Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

    Pzdr