  • Data: 2002-02-20 07:59:04
    Temat: Jak toi jest z tą kwotą zwolnioną?
    Od: Grzegorz <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś mi wytłumaczy? Pracuję na umowę o pracę i prowadzę działalność
    gospodarczą. W PIT 5 za styczeń wychodzi mi dochód nie przekraczający kwoty
    zwolnionej (2,7tys). Urząd Skarbowy nie chce mi przyjąć deklaracji ani
    pieniędzy zaliczki podatku. A przecięż wspólne moje dochody, z działalności
    i z pracy przekroczyły tę kwotę. Czy nie muszę faktycznie płacić podatku z
    działalności dopóki nie przekroczę dochodu zwolnionego? Czy nie każą mi
    później płacić odsetek i kary za nie płacenie podatku?
    Grzegorz