  • 1. Data: 2007-02-21 09:13:13
    Temat: Jak rozliczyć się z umowy na udostępnienie powierzchni reklamowej?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    W zeszłym roku zarobiłem sto kilkadziesiąt zł na reklamach z onetu
    umieszczonych na swojej stronie www. Nie mam swojej działalności.
    Jak to rozliczyć na PITcie? Za utrzymanie strony ponoszę jakieś tam
    koszta, tego pewnie nie da się uwzględnić przy rozliczaniu pieniędzy z
    reklam?

    P.S.
    W tym roku mam reklamy google. Czy to się będzie rozliczać tak samo?
    (Google to firma zagraniczna, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie - no i
    tutaj żadnego papierka nie podpisywałem, a z onetem owszem).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański