  • 11. Data: 2002-02-18 17:02:03
    Temat: Re: Jak odpowiadać na posty.
    Od: "Kiciek" <m...@d...pl>

    > a moglbys podac podstawe prawna?

    Niestety nie. Rowniez nie moge podac podstawy prawnej na opowiadanie pod
    wiadomoscia. Generalnie to takie nawyki jak spokojna rozmowa wynosi sie z
    domu (przynajmniej wiekszosc wynosi) .

    Pozdrawiam
    Kiciek

  • 12. Data: 2002-02-18 17:43:55
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Feb 2002, bromden wrote:

    >+ > Owszem - ale to z kolei nie wypada i narusza juz nie netykiete, tylko
    >+ > etykiete.
    >+
    >+ a moglbys podac podstawe prawna?

    ROTFL :)
    Przyłączam się. Krzyczenie bez sensu należy do złego tonu,
    ale IMHO *jak trzeba* - to trzeba ;> (krzyczeć)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2002-02-18 19:26:44
    Od: "Milo" <m...@w...pl>

    Wołałem bez sensu? Proszę jaki odzew, szkoda że nie na temat, a tak swoją
    drogą czy nie można czasem oczyszczająco pokrzyczeć, nie każdy ma w pobliżu
    wiadukt kolejowy i trzeba znaleźć jakąś grupę jajogłowych nudzących się przy
    biurkach.

    Milo - jajogłowy i nudzący się przy biurku.
    "Powaga jest obrządkiem ciała, wymyślonym dla pokrycia braków ducha.
    Francois de la Rochefoucauld"

  • 14. Data: 2002-02-19 07:48:22
    Od: d...@p...gorn.polsl.gliwice.pl (Leslaw Plonka)

    On 18 Feb 2002 at 8:39, Maddy wrote:

    [ciach]

    > Poprawne skonfigurowanie czytnika to tez część
    > netykiety
    >
    > Maddy

    Witam,
    Pojawiają się pewne problemy z konfiguracją "czytnika" jeżeli używamy bramek
    news-email. Wtedy wszystkie posty są
    czytane z użyciem zwykłego programu majlowego.
    Jeżeli chodzi o wycinanie mniej istotnych fragmentów to kiedyś (jakieś 8 czy 9 lat
    temu) zaznaczano to mniej więcej w taki
    sposób, jak ja teraz tzn. [ciach]. Ostatnio nie widuję tego, fragmenty są po prostu
    cięte bez zaznaczenia w którym
    miejscu...

    --
    Leszek

  • 15. Data: 2002-02-19 15:00:35
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin Mon, 18 Feb 2002 11:09:57 +0100, w
    <3...@p...gazeta.pl>, bromden
    <b...@p...gazeta.pl> napisał(-a):

    > 2. do podkreslania mozna uzywac tez *gwiazdek*

    Gwiazdki to wytłuszczenie.

  • 16. Data: 2002-02-19 15:31:42
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Gwiazdki to wytłuszczenie.

    ktore (tak samo, jak podkreslenie) ma wyrozniac