-
1. Data: 2002-04-26 07:54:12
Temat: Re: Jak odliczyć koszt ogłoszenia w prasie?
Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl>
Każda reklama masowa - a ogłoszenie w prasie do niej należy - może być
umieszczona w 14..jako inne wydatki ...te ogólne jak nazywasz..
Gdybyś dawała swoim klientom długopisy - to byłaby reklama limitowana i
umieściłabyś ją gdzie indziej...
Ale bilboard...czy reklama w lokalnej gazecie - to reklama, do której dostęp
ma masowy klient, nie ten wybrany przez ciebie...
Nie umiem tego wytłumaczyc lepiej...
Karolina
-
2. Data: 2002-04-26 07:58:34
Temat: Jak odliczyć koszt ogłoszenia w prasie?
Od: "Beata" <b...@t...eu.org>
Witam,
prowadze książkę przychodów i rozchodów i w tym miesiącu poniosłam wydatki
na ogłoszenia prasowe mające na celu rozgłoszenie mojej działalności
w książce pezych/rozch. jest kolumna w której mogę odliczyć koszty reklamy
czy koszt ogłoszenia prasowego moge wpisac właśnie do tej kolumny, czy mam
go wliczyć w koszty ogólne?
poza tym znalazłam przepis mówiący że moge odliczyć "koszty reklamy" do
wysokosci 0,25% przychodu, a to daje mi możliwość odliczenia jedynie 2 zł :(
czy moge w kolejnych miesiącach odliczać pozostałą część wydatku na
ogłoszenia ?
-
3. Data: 2002-04-26 08:24:29
Temat: Re: Jak odliczyć koszt ogłoszenia w prasie?
Od: "HANIA" <h...@w...pl>
Reklama w środkach masowego przekazu nie jest limitowana (księguj w 14)
Natomiast jeżeli chodzi o reklamę limitowaną (0,25%) z tego co mi wiadomo
limit ten obowiązuje za cały rok podatkowy, czyli: w danym miesiącu możesz
wcale nie mieć przychodu a reklamę księgujesz. Na koniec roku przeliczasz
przychód * 0,25% jeśli wyjdzie więcej niż zaksięgowałaś to korygujesz na
minus. Nie wiem czy jest to zrozumiałe, starałam się aby było jasne.
Pozdrawiam. Hania.
-
4. Data: 2002-04-26 10:57:40
Temat: Re: Jak odliczyć koszt ogłoszenia w prasie?
Od: "Beata" <b...@t...eu.org>
Dziękuję bardzo za wyjaśnienia