  • Data: 2010-02-17 20:21:01
    Temat: Jak obliczyć koszty uzyskania przychodu?
    Od: Czeresniak <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Po raz pierwszy mi się zdarzyło zmienić pracę i w związku z tym mam
    pytanie o koszty uzyskania przychodu.
    Mój pierwszy pracodawca wypłacał wynagrodzenie do 5 dnia następnego
    miesiąca, w którym świadczyłem pracę. Tu pracodawca wystawił PIT-11 za
    okres od 01.01.2009 do 28.02.2009r. Drugi pracodawca wypłaca
    wynagrodzenie do 25 dnia miesiąca w którym świadczę pracę. On wystawił
    PIT-11 za okres od 01.02.2009 do 31.12.2009r.
    W związku z tym w roku 2009 otrzymałem 13 wypłat, w tym dwie w lutym :-)
    W obydwu przypadkach pracowałem poza miejscem zamieszkania i nie
    otrzymywałem w związku z tym od pracodawcy, żadnych świadczeń.
    W jaki sposób powinienem obliczyć koszty uzyskania przychodu? Proszę o
    matematyczny przykład.

    Pozdrawiam
    Darek