  • Data: 2003-04-04 18:17:09
    Temat: Jak nie zostac VAT-owcem
    Od: "K---L" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Sytuacja przedstawia sie tak. W 2000 r. moja mama prowadzila dzialalnosc
    gospod. i miala taki obrot ze od 2001 roku powinna byc Vatowcem. W 2001
    roku nie prowadzila dzialalnosci tylko ja zaczalem prowadzic na swoje
    nazwisko. Staralem sie nie przekroczyc limitu obrotow gdzie musialbym byc
    VATowcem. Rowniez w 2202 roku prowadzilem na wlasne nazwisko i nie
    przekroczylem obrotow. Ale teraz rozszerzylem dzialalnosc i juz w czerwcu
    przekrocze obroty.

    Teraz mam pytanie - czy moge utworzyc spolke z moja mama i prowadzic ta
    dzialalnosc (zeby nie byc VATowcem).
    Jesli nie to jaki jest inny sposob aby to obejsc.?

    Dzieki

    Karols