  • Data: 2011-03-10 00:50:53
    Temat: Jak ja nienawidze Gotfryda... Fuj!
    Od: "Damian [EX]" <g...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dwa lata temu tu na forum klocilem sie tu na grupie z niejakim Gotfrydem na
    temat
    opodatkowania MARZA.
    Zaczerpnalem wiedzy zarowno w USie jak i na mega-magicznej infolinii
    podatkowej i
    obie instytucje wyltumaczyly mi jak mam sie rozliczac i tak sie rozliczalem
    jak mi kazano!
    Ino dwa lata temu Gotfyd zwany Smolikiem sie klocil i mowil ze ani infolinia
    ani babki w Us sie nie znaja i ze
    mam robic tak jak ten Gotfryd mi kazal.
    I moze bym i robil gdyby Gotfryd byl ksiegowym albo innym mozgiem a tak
    pomyslalem ze to jakis nadufany puzon ktory
    jak dziecko Neo naczytal sie ustaw i sie wymadrza.

    I CH*J mnie dzis strzelil kiedy odebralem protokol w USie w ktorym wskazano
    mi bledy i niedociagniecia.
    I jeszcze bardziej mnie trafilo kiedy przeczytalem calkiem niedawno ze juz
    dwa lata temu niejaki Gotfrydzik radzil mi to
    co dzisiaj dostalem na pismie z US.
    Bedzie mandat za bledy, o ktorych juz 2 lata temu informowal mnie ten
    Gotfryd......

    a jak ja cholera nie nawidze to przemadrego Gotfryda.... BRRRRRRR.....