  • Data: 2011-03-11 19:13:38
    Temat: Indywidualna interpretacja podatkowa
    Od: "Czarny" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znalazłem na stronach rządowych wyszukiwarkę interpretacji podatkowych i przy
    jej pomocy przypadek bardzo podobny do mojego, tzn wyjaśniający wszystkie moje
    wątpliwości plus ekstra jeszcze inne, dla mnie nieistotne rzeczy.

    Poczytałem trochę i w internecie pisze że interpretacje indywidualne nie chronią
    nikogo poza tym kto zadał oficjalne zapytanie.

    Czy zatem nie można przy ewentualnych kłopotach powoływać się na taką
    interpretację ?

    Jeśli nie, to po co oni to oficjalnie publikują ?

    Jeśli każdy będzie zmuszony [żeby móc spać spokojnie] do zadania indywidualnej
    interpretacji, to będzie paraliż... A może się zdarzyć że interpretacje w końcu
    będą się różnić pomiędzy Urzędami skarbowymi wydawanymi w takich samych sprawach..

    Przesadzam ?

    Pozdr.
    Cz.