    From: "Efreet" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ile wynosza odsetki ustawowe ??
    Date: 2 Oct 2006 23:18:58 +0200

    Witam,

    mialem uop oraz wykonywana po godzinach pracy uz, refinansowana z EFS i budzetu
    panstwa. Z uopem nic sie nie dzialo, wiec pominmy. Natomiast jesli chodzi o uz,
    to kazdorazowo po skonczonym miesiacu przedkladalem rachunek (jak mozna
    PRZEDkladac PO miesiacu ?? znaczy.. POkladalem ?? ZAkladalem ?? :)
    W styczniu, ze wzgledu na bledny wniosek o platnosc, firma miala opoznienie w
    zaliczce, i powolujac sie na to, nie wyplacila mi za styczen,luty,marzec i
    kwiecien. Z tym, ze co mnie obchodzi, czy na wydzielonym dla projektu UE jest
    kasa, czy nie jest, jesli jest kasa na innym, regularnym koncie firmy (z tego
    konta zakladano platnosci dla osob zatrudnionych przy tym projekcie na uop - ja
    oczywiscie nie moglem miec drugiego uop). Kase przelano mi pare dni temu - ale
    pytam, ile wynosza odsetki ustawowe (dodam, ze firma to budzetowka :) - bo
    chyba to dosc dlugo wyszlo, i nie tylko zwlekali z wyplata, ale jeszcze bardzo
    niemilo traktowali pracownikow (nie bylem jedynym, ktoremu nie wyplacono).

    Efreet