  • Data: 2007-05-24 10:38:48
    Temat: HELP - licencja/program z USA - jak to rozliczyc ???
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    jak to kurna wyglada, bo ja juz zglupialem. Rozmawialem z ksiegowa i
    to jest jej wersja.

    kupujac program (program z sieci + licencja emailem) place
    amerykanskiej firmie 50 USD.

    Wg ksiegowej powinienen zaplacic zryczaltowany podatek 20% wartosci
    (od praw autorskich i pokrewnych) a nastepnie doliczyc do tego polski
    VAT. A jeszcze wg niej, powinienem zaplacic mniej tej amerykanskiej
    firmie, bo ja niby za nich mam zaplacic ten podatek!!!!!

    Ksiegowa powoluje sie na Ustawe o Podatku Dochodowym od osob
    fizycznych - art. 29 ustep 1 punkt 1

    Jak to w takim razie jest??? Przerabial ktos taki przypadek?

    --
    ThinkXtra