  • 1. Data: 2003-05-23 22:54:53
    Temat: Gdzie szukać skutecznej pomocy?
    Od: "Robert Kubanek" <r...@p...onet.pl>

    Serdecznie Witam !!

    Jestem właścicielem firmy oszukanej przez szczecińskiego developera.
    Od dwóch miesięcy nie ma zamiaru rozliczyć się
    z wykonanej pracy. Od dwóch miesięcy nie wykonuję zadnej pracy gdyż
    brak zrabowanych pieniędzy. Nie mogę
    zapłacić VAT-u oraz podatku PIT-5 a developer śmieje się z polskiej
    rzeczywistości i systemu prawnego. Buduje mieszkania
    i swoje biura za czyjeś pieniądze których zrabował już od kilku firm.
    Rodzinie brakuje pieniędzy na chleb i utrzymanie mieszkania, opłaty a
    developer ma w nosie polskie prawo. To on dyktuje
    warunki dla wszystkich. GDZIE W POLSCE JEST SPRAWIEDLIWOŚĆ?
    Jeśli znajdzie się ktoś , kto może coś pomóc to podam wszelkie
    dane tego DEVELOPERA

    Z poważaniem:
    inż.Robert Kubanek
    r...@p...onet.pl
    tel. 0609 190 251

  • 2. Data: 2003-05-27 17:58:37
    Temat: Re: Gdzie szukać skutecznej pomocy?
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Robert Kubanek wrote:
    > Nie mogę
    > zapłacić VAT-u oraz podatku PIT-5
    Tu jest szansa, że ściągnie z developera poborca US ale najpierw poszuka
    u Ciebie.

    > a developer śmieje się z polskiej
    > rzeczywistości i systemu prawnego.
    I ma rację. Ma rację sk...l. Przejmują się tylko uczciwi :[

    > developer ma w nosie polskie prawo.
    ??? Status firmy (developera znaczy)??

    > GDZIE W POLSCE JEST SPRAWIEDLIWOŚĆ?
    To zależy od tego, gdzie trzymasz granat :]

    > Jeśli znajdzie się ktoś , kto może coś pomóc to podam wszelkie
    > dane tego DEVELOPERA
    Nakaz zapłaty (z klauzulą prawomocności) oczywiście masz??

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2003-05-28 23:57:19
    Temat: Re[2]: Gdzie szukać skutecznej pomocy?
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 27 maja 2003 o godzinie (19:58:37) napisano:

    m> Nakaz zapłaty (z klauzulą prawomocności) oczywiście masz??

    Piotrze, chyba o to wlasnie sie rozchodzi, ze sa trudnosci z
    uzyskaniem wyroku (1. Czas trwania sprawy, 2. Koszty.). A rodzine
    trzeba wykarmic...

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 4. Data: 2003-06-02 17:46:59
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Krzysztof A. Ziembik wrote:
    > m> Nakaz zapłaty (z klauzulą prawomocności) oczywiście masz??
    > Piotrze, chyba o to wlasnie sie rozchodzi, ze sa trudnosci z
    > uzyskaniem wyroku (1. Czas trwania sprawy,
    U mnie ~tydzień. Fakt, że miasto niezbyt duże (ok. 150tys.) a ja na
    szczęście wiem, jak nie sprzedawać spraw innym sądom.
    > 2. Koszty.
    Nie przesadzaj - jak zadbał o wszystkie formalne rzeczy to uzyskanie
    nakazu kończy się na jednym niejawnym posiedzeniu. KOszty też nie są aż
    tak przerażające. Poborca skarbowy też człowiek i jak zobaczy sprawe w
    toku to czasem może nawet nie zabrać telewizora (inna sprawa, że może
    sobie poszukać pieniążków u nieuczciwego dłużnika - o wiele skuteczniej
    niż sam wierzyciel).

    > A rodzine trzeba wykarmic...

    Wiem. Tylko na tym takie skurwiałe ratlerki bazują - że się kontrahent
    nie zdecyduje na postępowanie. A poza tym weź pod uwagę fakt, że można
    poprosić o zwolnienie z kosztów sądowych (0,005 szans ale zawsze) a
    jeżeli sprawa jest czysta i dobrze przygotowana to koszty (zawet i
    kosztami zastępstwa proc.)zwraca pozwany.