  • 11. Data: 2002-04-19 10:21:21
    Temat: Re: Gdzie księgować zdrowotne na ZUS + FP?
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    > No ale przecież jakoś trzeba wpisać zapłaconą składkę na FP w KPiR w
    koszty
    > pozostałe?
    > W jaki sposób jeśli nie przez Dowód Wewnętrzny?

    Na podstawie dowodu opłacenia składki.

  • 12. Data: 2002-04-19 21:54:40
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Fri, 19 Apr 2002 12:21:21 +0200, "Cezary F."
    <c...@i...pl> napisałbył:

    >Na podstawie dowodu opłacenia składki.

    A jaki numer? Bo taki dowód nie ma numeru.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 13. Data: 2002-04-19 21:55:46
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Fri, 19 Apr 2002 12:20:51 +0200, "Cezary F."
    <c...@i...pl> napisałbył:

    >jednego
    >Nie było mowy o SC,

    Nie było mowy, że nie SC :-)

    >więc nie mnóż problemów :-)))

    Nie mnożę. Informuję ubocznie.

    >Wiadomo, że będzie inaczej.

    Tobie wiadomo, mi wiadomo, jemu może nie wiadomo...

  • 14. Data: 2002-04-20 07:56:57
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    > A jaki numer? Bo taki dowód nie ma numeru.

    Zaprowadź sobie rejestr dokumentów zbędnych :-)))))))))