  • 11. Data: 2009-05-27 21:30:10
    Temat: Re: GUS [OT]
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    news:gvk304$7dt$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > szomiz wrote:

    > Może jeszcze popracują i będą podawać adres
    > zamieszkania przedsiębiorcy, a nie siedzibę :-)

    Ciii, niech jest jak jest.

    Mam taki chytry plan, ze jak kiedys ktos nadgorliwy i upierdiwy bedzie sie
    domagal przeprowadzenia czynnosci w mojej siedzibie, to go w kiblu zamkne i
    psa spuszcze.

    Bozsz, trzeba isc spac, straszne glupoty dzis gdzie sie da wypisuje, a nie
    wypilem ani kropelki ...

    sz.

  • 12. Data: 2009-05-28 12:42:56
    Temat: Re: GUS - Ankieta Aktualizacyjna
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Dzwoniłem do babki i za kilkudniowe spóźnienie nie powinno być żadnych
    konsekwencji (chociaż oczywiście lepiej się nie spóźniać), potem wysyłają
    ponaglenie.

    > IMVHO tylko wtedy, jak sam wpadniesz na to iż ankieta ujawniła że
    > nie "opapierkowałeś" uprzednio jakiejś zmiany :>
    > Ale wtedy IMVHO zdecydowanie lepiej "niezwłocznie" poprawić wpis
    > do EDG i dopiero z tym leźć do US.

    Ponoć trzeba (do końca roku) udać się do UMiG i uzupełnić/zmienić wpisy PKD.
    Czyli wychodzi na to że ankieta aktualizacyjna do GUSu swoją drogą, a w
    urzędzie miejskim i tak trzeba to załatwiać osobno.
    Ciekawe gdzie jeszcze?

    pzdr.
    MariuszM

  • 13. Data: 2009-05-28 17:46:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 May 2009, 'Tom N' wrote:

    > A to nie jest tak, że do końca 2009 trza sie udac do gminy i wpisy w związku
    > z PKD zrobić, a one same do GUS i US wyślą?

    Nie mam pojęcia, bo AFAIR zmieniałem wpis na kilkanaście dni :>
    przed "urzędową" zmianą i zdaje się wpisywałem już nowe PKD.
    Będę musiał sprawdzić.

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2009-05-29 20:34:02
    Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl>

    MariuszM pisze:

    > Dzwoniłem do babki i za kilkudniowe spóźnienie nie powinno być żadnych
    > konsekwencji

    Konsekwencje będą. Jak raz wypełniłem taką ankietę (też trochę po
    terminie), to teraz ZAWSZE wychodzę im w drodze losowania do wszystkich
    kretyńskich innych ankiet!
    Znajomi z branży, którzy "olali" ankiety (przesyłka do nas nie dotarła,
    strasznie nam przykro) mają święty spokój. GUS o nich zapomniał.
    Tomasz

  • 15. Data: 2009-05-30 12:10:46
    Od: Marcin Szczepaniak <szczepanNO!SPAM@kapitalizm.org>

    s...@a...pl pisze:

    > Tylko ciężko zarzucić przekroczenie terminu, jeśli ankieta przysyłana
    > jest listem zwykłym. Ten może i nigdy nie dotrzeć.

    Dokładnie.

    Jeśli jakikolwiek śmieć do wypełnienia z GUS czy innego dziadostwa
    przychodzi zwykłym listem można to z czystym sumieniem wypieprzyć do
    makulatury bez czytania - i g. Ci mogą zrobić.

  • 16. Data: 2009-05-30 18:00:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 30 May 2009, Marcin Szczepaniak wrote:

    > Jeśli jakikolwiek śmieć do wypełnienia z GUS czy innego dziadostwa przychodzi
    > zwykłym listem można to z czystym sumieniem wypieprzyć do makulatury bez
    > czytania - i g. Ci mogą zrobić.

    I dlatego później dla zwykłej czynności sprawdzającej zamiast
    powiadomienia dostajesz polecony za zwrotnym potwierdzeniem
    odbioru, z groźbami z KKS :> i wyznaczonym terminem który
    trzeba odkręcać (bo przeważnie nie pasuje) i tak dalej.

    Nie ma to jak obstrukcja :[

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2009-05-30 18:32:37
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 30-05-2009 o 20:00:19 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > odbioru, z groźbami z KKS :> i wyznaczonym terminem który
    > trzeba odkręcać (bo przeważnie nie pasuje) i tak dalej.

    Państwo się samo obstruuje - zawraca gitarę i oczekuje posłuchu.
    Jak słusznie zauważył kiedyś Piotrek, gdyby płacili za przyjście
    to by nie trzeba było tego całego cyrku :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 18. Data: 2009-05-30 19:35:23
    Od: "złodziejpodatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > Znajomi z branży, którzy "olali" ankiety (przesyłka do nas nie dotarła,
    > strasznie nam przykro) mają święty spokój. GUS o nich zapomniał.

    Jest dokładnie tak jak piszesz. Sprawdzone " organoleptycznie". Jakiś czas
    temu zaprzyjaźniona bizneswomen przyleciała z takim czymś do mnie z pytaniem
    co z tym zrobić. Poradziłem jej żeby zrobiła to co ja. Olać ciepłym moczem.
    Ale nie, była taka wystrachana że coś tam nabazgroliła i wysłała. Teraz
    przynajmniej raz w roku ( a czasem częściej ) coś dostaje, a ja mam święty
    spokój.