  • 1. Data: 2006-03-26 13:26:14
    Temat: Firma, zakupy, amortyzacje i inne takie :)
    Od: ".W.W.W." <M...@p...fm>

    Witam :)

    Przede wszystkim witam grupwiczów - to mój pierwszy post tutaj (i coś
    czuję, że nie ostatni :) )

    Ale do rzeczy - noszę się od dłuższego czasu z założeniem firmy (dla
    formalności - coś dodatkowego do pełnego etatu który gdzieś juz tam mam)
    Profil (bo może być ważne): fotografia, projektowanie serwisów WWW.

    Zakładając przychody z tej działalności na poziomie 15-20K zł rocznie:

    1. jaką formę firmy wybrać, tak aby:
    2. przy zakupie sprzętu foto na tę firmę (aparat i obiektywy, kiedyś PC
    + soft) jak najwięcej wydanych pieniędzy wróciło do mnie?

    Jeżeli temat był ruszany niedawno to sorki, ale jestem tak zielony w te
    klocki, że nawet nie wiedział bym o co Googlika spytać - proszę wtedy o
    jakiś link/datę/temat wątku.

    --
    Piotrek

    Przytul Wełniaczka: http://www.Welniaczki.pl
    Bycza strona miasta Wołów: http://www.eWolow.pl
    Wypalmy dymarkę: http://Dymarki.eWolow.pl

    Odp: Bo każe czytać odwrotnie niż ludzie normalnie czytają.
    Pyt: Dlaczego odpowiadanie nad cytatem jest złe?
    Odp: Odpowiadanie nad cytatem.
    Pyt: Co jest najbardziej denerwujące w usenecie?