    From: "=Marcos=" <m...@t...NOSPAMNOSPAM.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Firma z minimalnymi dochodami - nie można???
    Date: Sat, 16 Nov 2002 19:22:36 +0100

    Załóżmy, że sytuacja jest taka: studiuję, a po godzinach np. wyplatam
    koszyki, szyję buty... Jednym słowem - coś produkuję. Produkuję w niedużej
    ilości, może mi to przynieść dochód rzędu 300-400zł miesięcznie.

    Czy mogę legalnie to sprzedawać np. przez internet, nie posiadając
    działalności gospodarczej?
    Jeśli nie mogę, to co mogę zrobić? ZTCW, minimalna składka ZUS to ok. 500zł
    więc zbankrutuję... Czyli wynika z tego, że w naszym kraju nie można
    prowadzić zupełnie małej firmy?

    Streszczając: chciałbym wiedzieć jak mógłbym legalnie sprzedawać taki wyrób
    w niedużej ilości.
    Pozdrav :)

    --
    Marcos