  • 1. Data: 2003-01-20 16:31:10
    Temat: Firma usługowa a opłaty ZUS
    Od: "paweł" <p...@w...pl>

    Witam!
    Założmy, że założyłem firmę jako osoba fizyczna (działalność indywidualna),
    a przy okazji jestem studentem. Czy w związku z tym "ominęłyby" mnie jakieś
    opłaty w ZUS?
    Pawel

  • 2. Data: 2003-01-20 16:54:56
    Temat: Re: Firma usługowa a opłaty ZUS
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    paweł wrote:
> [...]
    > Założmy, że założyłem firmę jako osoba fizyczna (działalność
    > indywidualna), a przy okazji jestem studentem. Czy w związku z tym

    Ewentulanie jakies tam zwolnienia z programu "pierwsza praca" czy coś
    takiego, ale nie wiem czy ten program jeszcze obowiazuje.

    galis