eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFirma software'owa zarejestrowana za granica i sprzedaz w PL › Firma software'owa zarejestrowana za granica i sprzedaz w PL
    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Firma software'owa zarejestrowana za granica i sprzedaz w PL
    Date: Thu, 31 Mar 2005 08:09:18 +0100

    hej,

    mam pytanie: mam firme robiaca soft, ktora jest zarejestrowana za granica
    (UK), gdzie mieszkam.
    chce sprzedawac programy w Polsce - wykorzystujac glownie sprzedaz za
    zaliczeniem pocztowym (Poczta Polska)
    Wygladaloby to mniej wiecej tak:

    1. Website
    2. Zamowienie
    3. Wysylka paczki z softem do klienta
    4. Klient wplaca pieniazki poprzez poczte na osobiste konto w jednym z
    bankow polskich
    5. Z banku nastepuje przelew na konto firmowe za granica
    6. Place podatek za granica od kwoty ktora wplynela na konto firmowe.

    Jak to wyglada pod wzgledem prawnym? czy polski US nie bedzie mial nic
    przeciw? A moze ktos zna lepsze roziwazanie?
    Przelew na moje konto firmowe (pkt 4) odpada ze wzgledu na wysokie koszty
    operacyjne...

    Daro