  • Data: 2007-07-25 19:04:27
    Temat: Firma na ryczałcie, a koszty przesyłek... Problem
    Od: "Paweł" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki problem, otóż chcę otworzyć firmę handlową na ryczałcie. Część
    sprzedanych towarów będę musiał jednak wysyłać Pocztą Polską.

    Zgodnie z wyborem opodatkowania, jedynie co muszę prowadzić to ewidencje
    przychodów i teraz tak:

    powiedzmy sprzedaję towar za 300 zł i do tego doliczam 10 zł wysyłki -
    klient wpłaca na konto 310 zł. Czy mam też koszty przesyłki umieszczać w
    ewidencji przychodów czy tylko kwotę towaru, czyli 300 zł ? Czy na rachunku
    dla klienta mam wyszczególniać oddzielnie koszty towaru i przesyłki ? Czy
    tylko koszty towaru?

    Z góry dziękuję za pomoc, bo już mnie się wszystko pomieszało.