  • Data: 2003-08-22 20:39:25
    Temat: Faktury VAT za rok - ale jaja
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Wczytuję się w PROJEKT nowej ustawy o VAT (208 stron) i co widzę:
    ========
    Dział XI
    Dokumentacja
    Rozdział 1
    Faktury
    Art. 104. 1. Podatnicy, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3, są obowiązani wystawić
    fakturę (...).
    2. Podatnicy ŚWIADCZĄCY USŁUGI (-podkr.moje, ...) nie mają obowiązku
    wystawiania faktur, o których mowa w ust. 1, osobom fizycznym nieprowadzącym
    działalności gospodarczej. Jednakże na żądanie tych osób podatnicy są
    obowiązani do wystawienia faktury.
    ========
    Czyli każda SPRZEDAŻ TOWARU, nawet gazety w kiosku, musi byc dokumentowana
    fakturą.

    Mam nadzieję, że to niedopatrzenie, ale swoją drogą jak można takie błędy
    popełniać!

    Projekt w formacie Wirda jet do pobrania z tej strony:
    http://www.mf.gov.pl/index.php?wysw=2&sgl=2&dzial=29
    8
    Link bezpośredni (może się złamać):
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/vat_i_akcyzowy/