  • 11. Data: 2002-09-26 21:36:18
    Temat: Re: Faktury VAT MP po nowelizacji
    Od: Piotr Sawicki <b...@a...punkt.pl>

    Graszka wrote:

    > Dzięki, to doczytałam. Czyli jeśli nie metoda kasowa ani nie kwartalny cykl
    > rozliczeniowy (bez metody kasowej) - to nic nie musimy zgłaszać?

    To jaka jest odpowiedz na to pytanie? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Sawicki

  • 12. Data: 2002-09-26 23:23:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@s...pik-net.pl>

    Piotr Sawicki wrote:

    > To jaka jest odpowiedz na to pytanie? :)

    Piotruś, odpowiedź na Twoje pytanie jest zawarta w dowcipie o tym, ilu
    użytkowników usenetu potrzeba do wkręcenia żarówki ;->/:-(

    --
    RoMan (2:484/8...@f...org)

  • 13. Data: 2002-09-27 05:40:29
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    > Dzięki, to doczytałam. Czyli jeśli nie metoda kasowa ani nie kwartalny
    cykl
    > rozliczeniowy (bez metody kasowej) - to nic nie musimy zgłaszać?

    Nie musimy.
    Hania

  • 14. Data: 2002-09-27 09:28:41
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Dzięki, Graszka.

  • 15. Data: 2002-09-27 10:34:11
    Od: Piotr Sawicki <b...@a...punkt.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Piotruś, odpowiedź na Twoje pytanie jest zawarta w dowcipie o tym, ilu
    > użytkowników usenetu potrzeba do wkręcenia żarówki ;->/:-(

    OK, juz wiem. Wczoraj kiepsko mi sie myslalo... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Sawicki