    From: "Regand" <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Faktury VAT
    Date: Tue, 22 Jun 2004 12:43:42 +0200

    Witam!
    Mam pewien problem i mam nadzieję, że tutaj znajde pomoc...
    Muszę wystawić faktury VAT (Na podstawie & 12 ust. 1 w związku z $ 30
    rozporządzenia faktury stwierdzające świadczenie usług, dla których miejscem
    odpodatkowania jest terytorium państwa trzeciego)

    Są tam wyszczególnione dane które mają i nie mają być zawarte... i tutaj
    mam problem.
    Te Faktury VAT mają być bez zadnej stawki VAT, ani 0% ani zwolniony tylko
    poprostu niejako sama kwota brutto.
    Zainstalowałem do tej pory chyba 10 różnych programów do wystawiania faktur
    ale nigdzie nie ma opcji by utworzyć fakturę bez tych danych, wszędzie chce
    mi wcisnąć przynajmniej zwolniony lub 0% i netto itd.

    Czy ktoś ma gdzieś wzór takiej faktury lub wie jaki program pozwala na
    edycje wyglądu faktur?
    Mam ndzieję, że nie namieszałem zbytnio. :)

    --
    Regand