  • 11. Data: 2008-04-28 08:08:28
    Temat: Re: Faktura korygująca
    Od: Marek <m...@w...pl>

    Piotrek napisał(a):

    > Hint:
    > Rozporządzenie ministra finansów w sprawie zwrotu podatku niektórym
    > podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, zasad wystawiania faktur,
    > sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie
    > mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług
    > art. 19 ustęp 4

    Witaj Piotrku.

    Chodzi Ci o to rozporządzenie?
    http://www.lex.com.pl/serwis/du/2005/0798.htm
    W artykule 19 nie ustępu 4.

    A tak przy okazji mam pytanie.
    Tym rozporządzeniem negujesz sposób rozliczenia VAT czy pod.dochodowego?

    Pozdrawiam.
    Marek

  • 12. Data: 2008-04-28 09:54:09
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Marek wrote:
    > Chodzi Ci o to rozporządzenie?
    > http://www.lex.com.pl/serwis/du/2005/0798.htm
    > W artykule 19 nie ustępu 4.

    Art. 16 a nie 19 - przepraszam

    > A tak przy okazji mam pytanie.
    > Tym rozporządzeniem negujesz sposób rozliczenia VAT czy pod.dochodowego?

    Chodzi o VAT.

    Piotrek

  • 13. Data: 2008-04-29 08:56:59
    Od: Marek <m...@w...pl>

    Piotrek napisał(a):

    > Chodzi o VAT.

    Piotrze.
    Par. 16 dotyczy świadomie udzielonego rabatu, a nie korekty omyłkowo
    wystawionej sumy.

    To jest różnica, czytałem o tym na jakimś portalu podatkowym.
    Jak znajdę jeszcze raz, to zacytuję.

    Choć nie oznacza to, że i tak możesz mieć rację :)
    Pozdrawiam w ten piękny, słoneczny dzień.
    Marek