eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFaktura VAT=0% a VAT-7 oraz KPiR w formie luźnych kartek › Faktura VAT=0% a VAT-7 oraz KPiR w formie luźnych kartek
  • Data: 2002-08-29 14:18:24
    Temat: Faktura VAT=0% a VAT-7 oraz KPiR w formie luźnych kartek
    Od: "Andrzej Ligudzinski" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    1) Za ostatni miesiąc VAT liczyłem na kolanie przed urlopem i nie
    uwzględniłem faktury ze stawką VAT = 0%. Potem dopiero dopisałem ją do
    ewidencji zakupów VAT. Mam teraz nieprawidłowo wypełniony VAT-7, na którym
    wpisuje się przecież także wartość netto zakupów z faktur. Z drugiej strony,
    błąd nie wpływa absolutnie na wysokość jakichkolwiek świadczeń. Czy
    konieczna jest korekta?

    2) Mam już dość ręcznego wypełniania ksiąg. Czy mogę prowadzić sobie
    wszystkie ewidencje w arkuszu kalkulacyjnym, pod warunkiem, że wydruk będzie
    zgodny z obowiązującym wzorem? Widzę tylko jeden problem: moja książka
    zostanie zastąpiona przez stertę kartek A4, czy muszę je w jakiś sposób
    uwiarygadniać (podpis, pieczątka, data wydruku), zszywać itp?

    AL