  • 1. Data: 2005-10-16 07:26:50
    Temat: Faktoring - jaka firma najlepsa na rynku ? kogo polecacie ?
    Od: rafal <r...@n...com.pl>

    Witam

    Dzialanosc gospodarcza zwiazana z transportem, interesuje mnie pelny
    faktoring.
    Rozmawiam z Getinbankiem, macie jakies doswiadczenie kto ma najelpsze
    uslugi na rynku ? Vzy wszsytko to jedno i to samo?

    rafal

  • 2. Data: 2005-10-19 19:00:12
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Uzytkownik "rafal" <r...@n...com.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Rozmawiam z Getinbankiem, macie jakies doswiadczenie kto ma najelpsze
    > uslugi na rynku ? Vzy wszsytko to jedno i to samo?

    Witam:)nie znam ich oferty ....wiec nie wiem ,czy jedno i to
    samo,wszystko jednak zalezy od tego co jest zabezpieczeniem transakcji z
    Twojej strony lub kontrahenta,wszystko jedno,jak chcesz szczególów pisz na
    maila,pozdrawiam ania