  • 1. Data: 2005-12-14 10:05:59
    Temat: Egzamin na doradce podatkowego Testy Supermemo
    Od: "Lucky Luke" <l...@y...com>

    Chcesz nauczyc sie 1200 pytan do egzaminu na Doradce Podatkowego ?

    Oferuje rewelacyjna baza danych ułatwiająca nauczenie się testów na

    Egzamin na Doradcę Podatkowego !(80% PYTAŃ POKRYWA SIĘ Z EGZAMINEM NA

    USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH)

    Zawiera odpowiedzi na pytania zgodne z lista opublikowana 26 pazdziernika 2005 -
    CZYLI NAJNOWSZE NA STRONIE MINISTERSTWA FINANSÓW, obowiazujace na egzaminach
    od 15 grudnia 2005 - w porownaniu z testami
    z 7 lipca zmienilo sie 20 pytan z miedzynarodowego prawa podatkowego, 15 pytan
    z podatku akcyzowego,
    15 pytan z zobowiazan podatkowych

    KUPUJESZ SPECJALNĄ BAZE DANYCH UŁATWIAJĄCĄ NAUKĘ

    W księgarni rozwiązania testów w wersji książkowej(np. wydawnictwo FORUM)
    www.tax.pl kosztują PONAD 100 PLN

    a u mnie za 80 PLN masz nie tylko rozwiązania testów, ale i całkowicie nowy
    sposob nauki !

    Baza danych jest oparta na systemie Supermemo, który wspomaga proces
    zapamiętywania poprzez tworzenie algorytmu Twojego "zapominania".

    Na podstawie twoich odpowiedzi na poszczególne pytania tworzy harmonogram
    przypomnień, szczególnie często przypomina te pytania, z którymi miałeś
    najwięcej problemów !

    Nie musisz ślęczeć nad książkami - wystarczy przez 2 tygodnie codziennie
    rozwiązywać testy za pomoca Supermemo przez 1,5 godziny

    a GWARANTUJĘ że zdasz część testową !

    Na maila wysyłam ZA DARMO wersje DEMO - z 12 pytaniami -samemu zobaczysz jak to
    działa !

    Napisz:
    k...@y...com

    TESTY JAK DZIAŁA SUPERMEMO są tu:
    http://www.chip.pl/arts/archiwum/kts/printversion/pr
    intversion_68913.html
    http://www.supermemo.com/english/summary.htm

    Rewelacyjne wymagania sprzętowe:
    Procesor Pentium do 133 MHz
    8 MB RAM
    Windows 95, 98,2000. Windows ME, Windows XP
    Około 15 MB wolnego miejsca
    Grafika 640 x 480, VGA
    CD ROM

    Oferuje rowniez

    - kazusy z pismami procesowymi za 39,99
    - i testy w wersji PDF za 29,99

    Moje konto na allegro - LuckyLukeZeglarz

    Kontakt do mnie:
    mail : k...@y...com
    Kom 501 024 010

  • 2. Data: 2005-12-14 20:48:37
    Od: Mario <n...@o...pl>

    Lucky Luke napisał(a):
    > Chcesz nauczyc sie 1200 pytan do egzaminu na Doradce Podatkowego ?
    >
    > Oferuje......u mnie za 80 PLN ....

    Niektóre trolle to już żadnego wstydu nie mają.
    Tutaj możecie pobrać sobie je za darmo

    w wersji doc
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/doradztwo_podat
    kowe/2005/uchwala_14.doc
    i pdf
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/doradztwo_podat
    kowe/2005/uchwala_14.pdf

    Pozdrawaim wszystkich forumowiczów.

  • 3. Data: 2005-12-14 21:25:13
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@o...pl> napisal(a):

    > Niektóre trolle to już żadnego wstydu nie mają.
> [...]

    A są gdzieś odpowiedzi? Bo komplet pytania + odpowiedzi stanowiłby
    doskonały leksykon ciekawych problemów prawa podatkowego dla
    przeciętnego "świadomego" podatnika!!! Chętnie bym poczytał.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 4. Data: 2005-12-15 07:36:49
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 12/14/2005 9:48 PM, Użytkownik Mario napisał:

    > Niektóre trolle to już żadnego wstydu nie mają.
> [...]

    Kolega oferuje testy w formie SUPERMEMO, a to "trochę" więcej niż goły
    tekst na kartce.

    --
    gefragt

  • 5. Data: 2005-12-18 09:35:53
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

    > Niektóre trolle to już żadnego wstydu nie mają.
> [...]

    to są same czyste testy, bo o wersji super memo gratis udostępnianej przez
    Ministerstwo nie słyszałem i pewnie nie usłyszę. A z tym super memo
    rzeczywiście uczy się nieźle