  • 1. Data: 2013-02-25 14:08:12
    Temat: Druk VAT-7.pdf "interaktywny"
    Od: alamakota <s...@a...pl>

    ..ktos widział ? ;)
    Na gofinie tylko jakies tam "format GOFIN", ale ja nie mam Windowsa.
    Na Linuksie ten "darmowy"[zapewne] program się raczej na bank nie
    zainstaluje pod WINE.

    Szukam w formacie PDF _do_edycji_ - tzn. szukam gdzie by tu kupić za
    jakiegos SMSa w rozsądnej cenie, bo na darmowy nie liczę.
    Widział kto takiego, google rzuca mi tonami śmieci ? :)

  • 2. Data: 2013-02-25 14:54:30
    Temat: Re: Druk VAT-7.pdf "interaktywny"
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello alamakota,

> [...]

    > jakiegos SMSa w rozsądnej cenie, bo na darmowy nie liczę.
    > Widział kto takiego, google rzuca mi tonami śmieci ? :)

    http://www.mf.gov.pl/documents/766655/1481810/VAT-7%
    2813%29_v1-0E_2013.pdf

    To jest oficjalny wzór. Za darmo.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2013-02-26 12:16:06
    Od: alamakota <s...@a...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > http://www.mf.gov.pl/documents/766655/1481810/VAT-7%
    2813%29_v1-0E_2013.pdf

    > To jest oficjalny wzór. Za darmo.

    Bardzo dziękuje. Przyznam, nie spodziewałem się tam tego znaleźć.

  • 4. Data: 2013-02-26 13:26:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello alamakota,

    Tuesday, February 26, 2013, 12:16:06 PM, you wrote:

    2813%29_v1-0E_2013.pdf
    > Bardzo dziękuje. Przyznam, nie spodziewałem się tam tego znaleźć.

    Jeśli nie tam, to gdzie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2013-06-07 10:35:22
    Od: alamakota <s...@a...pl>

    alamakota wrote:

    > RoMan Mandziejewicz wrote:

    http://www.mf.gov.pl/documents/766655/1481810/VAT-7%
    2813%29_v1-0E_2013.pdf

    > Bardzo dziękuje. Przyznam, nie spodziewałem się tam tego znaleźć.

    Przepraszam, nie wiem czy jestem taką ciamajdą ale ..
    nie potrafię znaleźć takiego druku (interaktywnego) dla VAT-7(14).
    pomożecie?

    ps. e-Deklaracje mi nie działają (od 1999r używam Linuxa - mf+m$ nie
    uznaje).