  • 21. Data: 2009-01-06 18:52:31
    Temat: Re: Dowód ubezpieczenia w NFZ dla prowadzących działalność
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Wojciech Bancer w <news:slrngm3udv.1fr.proteus@pl-test.org>:

    > On 2009-01-05, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > [...]

    > No ale przepraszam, ze co? Czekasz z uzyskaniem tejże aż poważnie
    > zachorujesz? Mało to poważne.

    A czy ja pisałem, że mam problem? Ja to mam takich "książeczek" ze
    trzy (nie mam tylko tego kawałka plastiku co go w śląskim wydawali)

    > Ale wiesz, czy zgadujesz?

    Wiem, widziałem.

    > I po co te emocje?

    Eee, zdaje Ci się

    > Ja w zeszłym roku
    > do szpitala trafiłem z ostrymi bólami brzucha. O papiery to się
    > upomnieli później. Tydzień operacji na tymże. I nie było problemu
    > żeby potem donieść co trzeba.

    Tiaaa, jakiś czas temu kolega z poharataną szkłem ręką na pogotowie
    trafił... I pierwsze pytanie nie dotyczyło problemu z ręka, ale kwitów
    właśnie. Tylko , ze to Łódź,,, ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 22. Data: 2009-01-06 22:28:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Jan 2009, Sheen wrote:

    > Byłem zapisać się do lekarza POZ. Kiedy pokazałem wydruk potwierdzenia
    > przelewu z mBanku do ZUS-u Pani w rejestracji nie za bardzo chciała to uznać.
    [...]
    > Co jest dowodem ubezpieczenia w NFZ dla osób prowadzących działalność
    > gospodarczą?

    Siakoś tak zauważyłem (przejrzałem wątek) tylko jedną skromą
    uwagę "a w Wielkopolsce..."
    Toż całokształt Twojego pytanie rozbija się *gdzie* mieszkasz
    w Zjednoczonej NFZtowej Polsce Byłych Regionalnych Kas Chorych? ;)

    Bo ja to mam kartę identyfikacyjną i finito.
    Czasem jeszcze PESELu chcą, AFAIR (rzadko korzystam).

    Przyznaję, że czasem się zastanawiam jak by się skończyło, jakby przyszło
    mi zachorować gdzieś poza regionem... gdzie bym sobie miał tę kartę
    wsadzić ;>
    (ad rem - z tą kartą to IMHO jedyne *rozsądne* rozwiązanie. Ale
    chyba ma poważną wadę - za dużo mozna sprawdzić :P)

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2009-01-06 23:18:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-06, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    [...]

    > [...]
    >
    > Siakoś tak zauważyłem (przejrzałem wątek) tylko jedną skromą
    > uwagę "a w Wielkopolsce..."

    Bo ja ze śląska jestem i też mam kartę. Tylko w wielkopolsce jest ona
    bezużyteczna :) W Wielkopolsce dają legitymacje ubezpieczeniowe.
    Doczytałem się przed chwilą że RUM ma byc ogólnopolski, ale na ile
    to aktualne, to nie wiem:

    http://www.gu.com.pl/index.php?option=com_content&ta
    sk=view&id=23323&Itemid=236

    > Bo ja to mam kartę identyfikacyjną i finito.
    > Czasem jeszcze PESELu chcą, AFAIR (rzadko korzystam).

    Ja niby też mam, ale w wielkopolsce jej przyjąć nie chcą. ;)

    > Przyznaję, że czasem się zastanawiam jak by się skończyło, jakby przyszło
    > mi zachorować gdzieś poza regionem... gdzie bym sobie miał tę kartę
    > wsadzić ;>

    Pewnie by zażądali od Ciebie RMUA (od moich pracowników żądają albo
    podbitej na *dany miesiąc* legitymacji albo RMUA właśnie), albo też
    jakieś potwierdzenie, że płacisz samodzielnie. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl