  • 1. Data: 2003-03-20 15:16:18
    Temat: Dostalem pocztą PIT8 i co dalej....?
    Od: w...@p...onet.pl

    Witam!
    Czy ktos moglby mi doradzic co mam w nastepujacej sytuacji zrobic?
    W lecie bylem na praktyce studenckiej, z tytulu ktorej otrzymalem 124 zl
    wynagrodzenia. Ostatnio przyszedl do mnie z tamtej firmy wypelniony PIT 8 i
    szczerze mowiac, nie wiem co mam teraz zrobic, bo są to moje pierwsze- legalnie
    zarobione pieniadze. Czy mam to gdzies (US) wyslac? Wypelnic cos jeszcze? Do
    kiedy? A moze olac, w koncu to grosze...
    Z gory dziekuje za wszelka pomoc i pozdrawiam!
    P.S.
    Nie mam nadanego mi NIPU (jesli to gra jakas role w tej sprawie)
    Wladek 20

  • 2. Data: 2003-03-20 18:04:34
    Temat: Re: Dostalem pocztą PIT8 i co dalej....?
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-D)

    > Czy ktos moglby mi doradzic co mam w nastepujacej sytuacji zrobic?
    > W lecie bylem na praktyce studenckiej, z tytulu ktorej otrzymalem 124 zl
    > wynagrodzenia. Ostatnio przyszedl do mnie z tamtej firmy wypelniony PIT 8 i

    Nie ma czegoś takiego jak PIT-8 - zapewne dostałeś PIT-8B. Musisz wypełnić zeznanie
    roczne na formularzu PIT-37 oraz dołączyć zgłoszenie identyfikacyjne na formularzu
    NIP-3 (razem z PIT-37). Dostaniesz tez zwrot (zapewne kilkanaście złotych, albo i
    mniej) całości zapłaconych przez firmę zaliczek na Twój podatek dochodowy.

  • 3. Data: 2003-03-20 18:07:45
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-D)