  • 1. Data: 2007-04-04 14:43:37
    Temat: Doplata podatku
    Od: "dempsey" <d...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Rozliczylem swojego pita i wyszło mi że musze dopłacić 1zł.
    I teraz pytanie: jak te pieniądze wpłacic?
    Czy pokwitowanie wpłaty (np. na poczcie) dołączyć do PITa?

    Dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2007-04-05 03:10:33
    Temat: Re: Doplata podatku
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "dempsey" <d...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Rozliczylem swojego pita i wyszło mi że musze dopłacić 1zł.
    > I teraz pytanie: jak te pieniądze wpłacic?
    > Czy pokwitowanie wpłaty (np. na poczcie) dołączyć do PITa?

    Nie. Niczego nie dołączasz.

    Są specjalne druki do wpłaty do US i ZUS z dodatkowymi elementami służącymi
    zidentyfikowaniu kto i za co wpłaca
    Możesz to zrobić
    a) na poczcie używając tych właśnie druczków
    b) przelewem z własnego konta. Internetowe konta też mają specjalne
    oddzielne formularze w tym celu
    c) wpłacić gotówkę w US.

    Potwierdzenie masz trzymać 6 lat, gdyby się US ewentualnie nie doszukał, że
    wpłaciłeś

  • 3. Data: 2007-04-05 08:06:02
    Od: Azazel <a...@...pl>

    witek napisał(a):
> [...]
    > a) na poczcie używając tych właśnie druczków
    > b) przelewem z własnego konta. Internetowe konta też mają specjalne

    A to ja się zapytam - czy wpierw składam PIT'a a potem wpłacam pieniądze
    na konto US, czy też wpierw wpłacam pieniądze a dopiero potem składam
    formularze?
    A.

  • 4. Data: 2007-04-05 08:32:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Apr 2007, Azazel wrote:

    > A to ja się zapytam - czy wpierw składam PIT'a a potem wpłacam pieniądze na
    > konto US, czy też wpierw wpłacam pieniądze a dopiero potem składam
    > formularze?

    Nie ma korelacji. Na jedno i drugie jest ten sam termin, kolejność jest
    bez znaczenia.

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2007-04-05 23:27:17
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Azazel" <a...@...pl> wrote in message

    > A to ja się zapytam - czy wpierw składam PIT'a a potem wpłacam pieniądze
    > na konto US, czy też wpierw wpłacam pieniądze a dopiero potem składam
    > formularze?

    Oba masz zrobić przed końcem kwietnia. Kolejność dowolna.

  • 6. Data: 2007-04-06 06:11:25
    Od: Azazel <a...@...pl>

    witek napisał(a):
    > "Azazel" <a...@...pl> wrote in message

    > Oba masz zrobić przed końcem kwietnia. Kolejność dowolna.

    Dzięki
    A.