  • 1. Data: 2002-05-22 09:54:11
    Temat: Dokument stwierdzający torzsamość
    Od: "Janek!" <j...@g...pl>

    Witam!

    Czy przy wypełnianiu wniosku o nadanie NIPu wystarczy mi paszport lub prawo
    jazdy jako dokument stwierdzający torzsamość?

    Na dowwod osobisty muszę jeszcze poczekać, a zależy mi na czasie.

    Z góry dziękuję za podpowiedź,
    Pozdrawiam,
    Janek!

  • 2. Data: 2002-05-22 10:46:53
    Temat: Re: Dokument stwierdzający torzsamoś
    Od: "agnieszka" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > jazdy jako dokument stwierdzający torzsamość?
    >
    > Na dowwod osobisty muszę jeszcze poczekać, a zależy mi na czasie.

    toŻsamość................ na litość boską
    .............toŻsamość...............

    wystarczy paszport.......................................

  • 3. Data: 2002-05-22 11:50:41
    Temat: Re: Dokument stwierdzający torzsamość
    Od: "DarekS" <d...@p...onet.pl>

    "Janek!" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > jazdy jako dokument stwierdzający torzsamość?
    >
    > Na dowwod osobisty muszę jeszcze poczekać, a zależy mi na czasie.

    O ile wiem paszport - tak, prawo jazdy - nie

  • 4. Data: 2002-05-22 12:09:24
    Od: "DarekS" <d...@p...onet.pl>

    BTW - tożsamość
    ^^^^^^^^

  • 5. Data: 2002-05-23 08:40:09
    Od: Jano <m...@h...gula>

    DarekS napisał:

    > "Janek!" <j...@g...pl> wrote in message

    > prawo

    > O ile wiem paszport - tak, prawo jazdy - nie

    A na wyborach wystarczy do stwierdzenia tożsamoœci (PJ oczywiscie).
    To tylko w banku musi byc DO (i nie tak calkiem do konca), ale pieczatka
    to na 100%.

    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 6. Data: 2002-05-23 21:46:46
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 May 2002, Jano wrote:
    [...]
    >+ To tylko w banku musi byc DO (i nie tak calkiem do konca), ale pieczatka
    >+ to na 100%.

    To się NA PEWNO mylisz :) !

    Z moich doświadczeń wynika, że pieczątka musi byc TYLKO jak się chce
    coś załatwić ("na firmę") w TPSA :>
    Żeby nie być gołosłownym najprostszy do sprawdzenia (bo nie
    trzeba iść i pytać !) przykład:

    http://www.inteligo.pl/oferta/1-konto-firmowe.html

    patrz słowa:
    "Oświadczam, że nie posiadam pieczątki firmowej"

    To jest honorowane *niemal wszędzie* ! :]

    Pozdrowienia, Gotfryd