  • 1. Data: 2005-11-10 23:19:15
    Temat: Dodatkowa działalność i ZUS
    Od: "sir Melchior" <s...@g...pl>

    Witam,
    Jestem zatrudniony na 1/4 etatu. Czy moge otworzyc wlasna dodatkowa dzilalnosc?
    Jesli tak, to jakiej wysokosci placilbym skladki ZUS?

  • 2. Data: 2005-11-11 10:44:29
    Temat: Re: Dodatkowa działalność i ZUS
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "sir Melchior" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dzilalnosc?
    > Jesli tak, to jakiej wysokosci placilbym skladki ZUS?

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Nie ważne na jaką część etatu jest się zatrudnionym, a ile się zarabia na
    umowę o pracę. Jeśli się zarabia przynajmniej najniższą krajową /obecnie
    849,00 zł/ to składki płaci się z pracy, jesśli mniej zarabia się to z
    działalności.
    Maria

  • 3. Data: 2005-11-11 18:51:31
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Maria napisał:

> [...]
    > umowę o pracę. Jeśli się zarabia przynajmniej najniższą krajową /obecnie
    > 849,00 zł/ to składki płaci się z pracy, jesśli mniej zarabia się to z

    ajććććć!!!!!!!!!!! a przypadkiem nie z tego i z tego???
    brak mozliwosci zwolnienia z dz.g
    a z umowy o prace to jest mus prosze Pani
    na zleceniu to mozna sobie i wybierac....

  • 4. Data: 2005-11-11 18:56:52
    Od: "sir Melchior" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dziekuje za odpowiedzi. A uscislajac: 1/4 etatu, wynagrodzenie brutto 250 zl.

  • 5. Data: 2005-11-14 08:39:28
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "sir Melchior" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > Dziekuje za odpowiedzi. A uscislajac: 1/4 etatu, wynagrodzenie brutto 250
    zl.

    to w tej sytuacji powinieneś płacić całość składek z tyt. dg

    Magdi