  • 1. Data: 2005-09-25 12:38:14
    Temat: Dobrowolne ubezpieczenie chorobowe dla osob prowadzacych DG
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Witam

    Ubezpieczenie chorobowe dla os fizycznych prowadzacych DG jest dobrowolne.
    Mnie bedzie to kosztowalo 6,24 zl miesiecznie.
    Jak myslicie oplaca sie je wybierac?
    W przypadku gdy zachoruje i dostaje od lekarza L-4 jakie mam prawa?

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 2. Data: 2005-09-25 12:47:24
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@p...gazeta3.4pl> napisal(a):
> [...]
    > Jak myslicie oplaca sie je wybierac?
    > W przypadku gdy zachoruje i dostaje od lekarza L-4 jakie mam prawa?

    Masz prawo do niepłacenia ZUSu przez okres L4 ;) Za 6 zł to może i
    warto, chociaż też zysk mniejszy, bo ZUSu płacisz niewiele.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2005-09-25 13:05:08
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    > Masz prawo do niepłacenia ZUSu przez okres L4 ;)

    Tylko zwolnienie z placenia ZUSu? Czyli jak sie np cos powazniejszego
    stanie, to mam zdechnac z glodu?;>

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 4. Data: 2005-09-25 19:56:01
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@p...gazeta3.4pl> napisal(a):

    > Tylko zwolnienie z placenia ZUSu? Czyli jak sie np cos powazniejszego
    > stanie, to mam zdechnac z glodu?;>

    No, tak ;) Przynajmniej ZUSu nie musisz przez ten czas płacić, czyli
    firma ciągnie tak jakby bez kosztów.
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2005-09-25 20:55:36
    Od: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com>

    Samotnik napisał(a):
    > No, tak ;) Przynajmniej ZUSu nie musisz przez ten czas płacić, czyli
    > firma ciągnie tak jakby bez kosztów.
    No nie wprowadzaj człowieka w błąd, bo za okres zwolnienia przysługuje
    mu jeszcze kasa. Kasa jest oczywiście proporcjonalna do kwoty
    deklarowanej jako podstawa ubezpieczenia, czyli przy najniższej
    podstawie nie jest to duża kasa :-)

    Maciek