  • 1. Data: 2004-04-20 10:25:16
    Temat: Dobrowolne ubezp. zdrowotne i PIT-37
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Witam,
    W 2003 r. zaczęłam płacić dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne do ZUS (nie
    jestem zatrudniona na umowę o pracę, wykonuję wolny zawód). Mam w związku z
    tym pytanie: w którym miejscu powinnam uwzględnić zapłacone składki w
    zeznaniu podatkowym PIT-37? Czy powinnam je odliczyć od podatku (poz. 114)
    czy od dochodu? Czy powinnam odliczyć całą zapłaconą kwotę?

    Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i pozdrawiam
    Alicja