  • Data: 2007-02-02 12:02:22
    Temat: Dg i umowa o dzieło
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam DG, KPiR,Vat
    Projekuje i wykonuję strony www, ulotki, banery itp.
    Jakoś idzie, kokosów nie zbijam. Dotychczas zlecenia były robione dla firm,
    więc wystawiałam fakturę Vat..
    Teraz czasami zdarzają mi się malutkie zlecenia dla osób prywatnych. No i co
    mam zrobić?
    Kupno kasy fiskalnej odpada, bo to babranie jeszcze dodatkowe księgowości, a
    zleceń takich to 2, 3 razy w miesiącu po 20-50 złotych.
    Jeżeli podpiszę umowę o dzieło to jest dokładnie ten zakres działalności
    który mam w DG - więc podobno nie wolno(nie znalazłam konkretnego przepisu)
    proszę o podpowiedź
    Pozdr T