    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Delegacja - pytanie (GP)
    Date: Sat, 4 Jan 2003 19:51:36 +0100

    Witam !
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/3.html?numer=856&d
    ok=856.3.22.2.6.1.0.1.htm
    +++
    Od 1 stycznia 2003 r. zapisy dotyczšce kosztów podróży służbowej, w tym
    również diet właœciciela oraz osób z nim
    współpracujšcych, dokonywane
    będš jedynie na podstawie rozliczenia tych kosztów
    sporzšdzonego na
    dowodzie wewnętrznym, zwanym rozliczeniem podróży
    służbowej.
    Dotychczas podstawš tego rozliczenia był również
    znormalizowany formularz,
    zwanym popularnie poleceniem wyjazdu służbowego.
    ---

    Powiedzcie mi *gdzie* był "znormalizowany" rzeczony formularz ??
    Na grupie kilkakroć widziałem informację że takowego NIE MA.
    Mało tego - mam własny wzór który na pewno nie ma w tytule
    "polecenia wyjazdu" :>

    Acha: i z czego wynika że jw. tylko ma być "rozliczenie..."
    i niby kto (i po co) znormalizował ???

    pozdrowienia, Gotfryd