  • Data: 2008-01-24 10:44:34
    Temat: Deklaracja ZUS
    Od: Arsen99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Gryzie mnie taka jedna mała rzecz.
    Zacząłem DG 1 listopada tamtego roku. Przed 10 grudnia pobiegłem do
    ZUS i złożyłem swoją pierwszą deklaracje.
    W paru miejscach wyczytałem, że obecnie nie ma potrzeby składania
    comiesięcznej deklaracji jeżeli np nie zatrudnię kogoś albo zacznę
    płacić inne składki. Nawet babka w okienku coś takiego wspominała
    żebym nic już im nie przynosił.
    Niepokoi mnie jednak ta myśl, że z początkiem roku powinienem złożyć
    jednak deklarację za grudzień do 10 stycznia lub też do 10 lutego za
    styczeń, żeby w nowym roku mogli mnie odhaczyć.

    To jak składać czy nie składać? Chodzi mi o zus DRA