  • Data: 2004-04-06 11:39:26
    Temat: Deklaracja Vat7
    Od: "XSGS" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    W lipcu rozpoczęłam DG. Jestem Vatowcem i prowadzę KPIR. W listopadzie
    wystawiłam pierwszą fakturę sprzedaży. Nie składałam deklaracji VAT-7 za
    miesiące w których nie wystąpiła sprzedaż tzn. pierwszą deklarację VAT -7
    złożyłam za listopad. Dodam, że począwszy od miesiąca listopada miałam
    faktury zakupu. Cały VAT odliczyłam (również z miesięcy wcześniejszych) w
    deklaracji za listopad. Byłam niedawno w US i pani mi powiedziała, że
    zrobiłam źle ( powinnam co miesiąc składać deklaracje - czy aby na pewno ?)
    i muszę zrobić korekty deklaracji VAT. Mam pytanie czy w takim razie Vat mi
    przepada za miesiące, kiedy sprzedaż nie wystąpiła czy mogę za te miesiące
    do KPIR wpisać kwoty brutto ?
    Pozdrawiam
    Kasia