eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDarowizna domu - USkarbowy i pismo dodatkowe informacje... › Darowizna domu - USkarbowy i pismo dodatkowe informacje...
    From: "Artur_W" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Darowizna domu - USkarbowy i pismo dodatkowe informacje...
    Date: Wed, 23 Jun 2004 10:46:22 +0200

    Żona podarowała mi dom z majątku właśnego do wspólnego i US przesłał mi
    pismo z żądaniem dodatkowych informacji typu ilość metrów, garaż, itp... czy
    to standardowa procedura US czy coś zaczynają węszyć ?? Czy jeżeli garaż ma
    wysokość poniżej 2.20 to liczy się jako garaż czy jako pomieszczenie
    gospodarcze ?? Czy w domku jednorodzinnym pomieszczenia ze schodami liczy
    się jako klatki schodowe i nie liczy się do powierzchni mieszkalnej czy jako
    przedpokoje i liczy się ??

    pozdrawiam Artur