  • Data: 2004-10-12 13:01:43
    Temat: Darowizna
    Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam:)
    Jako, ze google nie potrafil odpowiedziec mi na moje pytanie zwracam sie do
    grupowiczow. Pierwsze pytanie dotyczy wspolnego rozliczania sie malzonkow.
    Czy zostalo utrzymane? Z tego co zdolalam sie zorientowac to tak, ale
    chcialabym sie upewnic. A teraz meritum. Chcialabym przekazac darowizne na
    pewne stowarzyszenie, ale nie osiagam dochodow. Jesli bede sie rozliczala z
    mezem moge ja odliczyc od podatku czy raczej darowizna powinna isc z jego
    konta? I do jakiej kwoty przysluguje odliczenie?
    Pozdrawiam
    Kalina