    From: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: DG w małżeństwi a towary handlowe
    Date: Wed, 09 Aug 2006 22:01:16 GMT

    Witam,przeglądałam archiwum i nie znalazłam dokładnej
    odpowiedzi:(Małżeństwo(wspólnota majątkowa)-ona DG (Kpir+Vat)planuje
    likwidację,na stanie magazynowym towar handlowy za ok 40.000.Mąż planuje
    uruchomienie własnej o tym samym profilu ,pytanie-czy żona powinna sprzedać
    mężowi TH przed likwidacją swojej DG-umowa k/s,fra vat(jeśli już będzie miał
    DG)-IHMO bez sensu-chociaż ku mojemu zdziwieniu niektórzy księgowi tak
    twierdzą.Czy po zapłacie podatku po końcowym spisie z natury żony ,mąż może
    wpisać sobie cały TH na podstawie początkowego spisu z natury w KPiR?Bardzo
    prosze o sugestię i wskazanie podstawy prawnej,nie ukrywam,że po
    przeprowadzonym dzis rozmowach dopadły mnie wątpliwości,
    pozdrawiam ania