eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDG i zlecenie › DG i zlecenie
  • Data: 2005-12-16 17:44:39
    Temat: DG i zlecenie
    Od: "Jarek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą (zasady ogólne, VAT) i
    odbiorcą moich usług jest w zasadzie jedna firma. Pytanie brzmi: czy mogę
    pracować też dla tej firmy na umowę zlecenie wykonując w zasadzie te same
    usługi, na które opiewa faktura VAT tzn. w tym samym miesiącu wystawiam
    fakturę i rachunek do umowy zlecenia jako osoba fizyczna - i jedno i drugie
    na usługi, które mam wpisane w zakresie działalności w ewidencji
    działalności gospodarczej. Nie chodzi mi tutaj o zmniejszanie składek na ZUS
    tylko o to czy takie działanie jest legalne.

    Jeśli mogę tak zrobić tzn. wystawiać fakturę VAT i rachunek do umowy
    zlecenia to czy muszę też doliczać VAT do tego rachunku z umowy zlecenia
    (jestem VATowcem) czy tylko do faktury? Czy muszę składać jakieś dodatkowe
    miesięczne deklaracje w związku z umowami zlecenia czy tylko rozliczenie
    roczne?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi,
    Jarek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1