  • Data: 2006-05-15 07:23:19
    Temat: DG i koniecznosc placenia podatku od nieruchomosci
    Od: "and" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dostalem wlasnie wezwanie z UG zeby z zwiazku z tym ze
    mam zarejestrowana DG na terenie gminy wypelnic druk IN-1
    Jest to infromacja w sprawie podatku od nieruchomosci.
    Wg urzednikow powinienem zaplacic podatek, mimo iz nie jestem
    wlascicielem, ani najemca lokalu gdzie mam zrejestrowana dzialalnosc.
    Czy ktos ma doswiadczenia w tej sprawie?
    Czy faktycznie powinienem placic podatek od nieruchomosci?
    A moze nie ja tylko wlsciciel lokalu gdzie mam zarejestrowana dzialalnosc?
    (czyli moi rodzice)

    pozdrawiam

    and

    KPiR, VAT