  • Data: 2005-02-24 08:42:16
    Temat: DG a VAT
    Od: Karol Zielinski <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    jestem nowy w tym temacie... wiec i moje pytania sa raczej pytaniami laika,
    nie zas skomplikowanymi pytaniami. Jestem podatnikiem VAT, prowadze
    dzialalnosc od stycznia 2005r. Teraz musze rozliczyc sie za VAT z Urzedem
    Skarbowym. W zwiazku z tym pare pytan...

    1. Czy w momencie kiedy moja dzialalnosc gospodarcza miala w danym miesiacu
    straty to musze skladac deklaracje VAT-7?

    2. Czy straty z miesiaca poprzedniego moge odliczyc sobie od podatku VAT w
    miesiacach nastepnych?

    3. Add2 Jesli tak, to na jakich zasadach i przez jak dlugi okres czasu moge
    je sobie odliczac?

    z gory dziekuje za pomoc